Spørgsmål og svar

Møbel Kompagniet tilbyder afhentning og fragt af dine nye møbler. Afhentningen kan ske indenfor vores åbningstider som du finder her.  Fragten af dine møbler bliver arrangeret sådan at du vil blive tildelt en dato og et tidsrum, via SMS, hvorpå dine nye møbler vil blive leveret. Skulle det ske at tidspunktet ikke passer skal du bare afkræfte og så vil du blive tildelt en ny tid.

Vil du gerne vide hvad din status på din ordre er, så har du mulighed at tjekke din status ved at klikke her: Hvor langt er min ordre?

Her kan du se status på din ordre ved at udfylde din mailadresse og indsætte dit ordrenummer.

Hos Møbel Kompagniet kan du fortryde dine online køb helt op til 30 dage efter varen er overgået til din varetægt. Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret skal du kontakte kundeservice på +45 93 95 91 51 eller [email protected], så er de dig behjælpelig med tilbagebetaling og forklaring af forløbet. Du kan ikke gøre brug af din fortrydelsesret ved at nægte modtagelse – Nægtes modtagelse på aftalt ordre vil det blive pålagt gebyrer i form af 1:1 fakturering for opbevaring ved fragtmanden

Møbel Kompagniet yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb – Vare kan blive solgt med fejl, er dette tilfældet fremgår eventuelle fejl og mangler på salgsfakturaen, eskalerende fejl som skyldes eventuelle fejl og mangler der er oplyst ifb. overdragelsen af produktet til kunden er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Møbel Kompagniet indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering.

Sælger er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af at de efterspurgte varer kommer for sent frem til køber, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen eller manglerne skyldes købers handling eller undladelse eller forhold som ligger uden for Moebelkompagniet.dk’s kontrol, fx krig, oprør, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, valutarestriktioner, arbejdskonflikter af enhver art, herunder strejke og lockout, eller lignende.

Moebelkompagniet.dk afgiver ikke selvstændig garanti på ordre

Showroomets åbningstider kan ses her! Skulle det ske at du ønsker fremvisning uden for åbningstiderne giver du bare besked til kundeservice på +45 93 95 91 51 eller [email protected]

Der er ET spørgsmål som går igen når man handler sofaer. Det er meget banalt, men alligevel uden tvivl det største spørgsmåltegn – Er sofaen højre- eller venstrevendt? Hvilken vej sofaen ‘vender’ afhænger af hvilken side chaiselongen sidder i når man står overfor sofaen. Selv på U-sofaer med en open-end der er længere eller kortere end chaiselongen, er det chaiselongen som afgøre hvilken vej sofaen ‘vender’