Retur og fortrydelsesret

Øv at du ønsker at sende din vare retur! For at vi kan hjælpe dig hurtigst og bedst muligt vil vi gerne at du udfylder nedenstående formular.

Opret din retur

30 dages prøve: Hos Møbelkompagniet tilbyder vi en prøveperiode på 30 dage for alle vores varer. Inden for denne periode har du som kunde mulighed for at returnere varen, uanset årsagen. Du betaler blot returen

De eneste to krav fra vores side er, at; 

  • Varen er i samme stand, som du modtog den i - ren og uden tegn på slid.
  • At varen bliver returneret i original emballage, eller blive grundigt pakket ind i nyt emballage, med beskyttende pap i alle hjørner/kanter og tyk afdækningsplast.

Bemærk: Hvis en vare returneres inden for prøveperiode uden tegn på skidt eller slitage, vil den fulde købspris blive refunderet. Vi forstår vigtigheden af at finde det rigtige møbel til dit hjem, og vi ønsker at give dig fleksibilitet og tryghed i dit køb. Dog opfordrer vi dig til at overveje dit køb omhyggeligt for at undgå unødvendige returneringer og dermed beskytte miljøet.

Kommer varen ikke retur i original emballage eller er blevet pakket grundigt ind i nyt emballage jf. ovenstående, betragtes det som værdiforringelse og der tages et gebyr for ompakning, som samlet svaret til 20% af købsprisen.









Kundeservice vil kontakte dig angående aftale af afhentningsdag. Retur koster 299,-.



 

Vedhæft venligst billede(r):

Er varen pakket ind, eller har du opdaget nogen skader, så må du meget gerne vedhæfte billeder her. Er varen brugt/prøvet må du gerne sende billeder ind af sofaens stand.

Som kunde er du ansvarlig for at varen bliver pakket ind i emballage på en forsvarlig måde, så den kan sendes med GLS eller står klar til transportfirmaets chauffør, når vedkommende kommer for at hente varen/varerne. Det bedste er, at varen returneres i original emballage. Varen skal så vidt muligt være emballeret, som ved modtagelse, for at undgå fragtskader – I særdeleshed hjørner og kanter er udsat ift. potentielle skader. Hvis du er i tvivl med hensyn til indpakning, er du velkommen til at kontakte kundeservice. Hvis ikke, varen er emballeret tilstrækkeligt, vil chaufføren dokumentere dette og kan vælge at afvise returneringen. I så fald vil der skulle bestilles en ny afhentning under samme betingelser som en forgæves levering. Hvis en vare kommer retur og ikke er i den aftalte stand, vil der tages en vurdering af værdien heraf.