Hej, hvad kan vi hjælpe med?
Det er ikke altid nemt at finde rundt i møbelland
...men husk at vi altid sidder klar til at hjælpe dig. Her på siden finder du de vigtigste oplysninger, ofte stillede spørgsmål og mulighed for at kontakte vores kundeservice direkte via kontaktformularen.
Giv os et kald
Send os en SMS
Åbningstider for telefon
Mandag - fredag | 10:00 – 17:00 |
Lørdag | 10:00 – 15:00 |
Søn- og helligdage |
Lukket |
Fredag d. 13. december lukker vi vores kundeservice kl. 16.00, da vi holder julefrokost hos Møbelkompagniet.
Emails og chats vil blive besvaret i samme tidsrum
Ofte stillede spørgsmål
Du finder altid leveringstiden på vores produktsider. Leveringstiden kan variere fra forskellige produkter og farver, så husk derfor altid at vælge farve, ben mm. på produktet, for at få den korrekte leveringstid.
Besøg vores showroom i Aarhus, hvor vi altid har spændende nyheder og bestsellers udstillet.
Du kan frit gå ind i vores showroom og blive inspireret - helt uden at blive forstyrret.
Får du brug for hjælp, står vi selvfølgelig klar til at besvare dine spørgsmål.
Vores showroom er fyldt med spændende kvalitetsmøbler til lave priser.
30 dages fuld prøve:Hos Møbelkompagniet tilbyder vi en prøveperiode på 30 dage for alle vores varer. Inden for denne periode har du som kunde mulighed for at returnere varen, uanset årsagen. Du betaler blot returen, som er 299,-.
Læs mere under Retur
Der er ét spørgsmål som går igen når man handler sofaer. Det er meget banalt, men alligevel uden tvivl det største spørgsmåltegn – Er sofaen højre- eller venstrevendt?
Hvis vi tager udgangspunkt i en venstrevendt chaiselong sofa, så skal chaiselongen være på din venstre side, når du står foran sofaen og ser på den.
En god regel er altid: Sådan som du ser den på billedet, er sådan den vil stå hjemme i din stue, når du står og kigger på den.
Møbelkompagniet tilbyder afhentning og fragt af dine nye møbler. Afhentningen kan ske indenfor vores åbningstider. Vi lagerfører kun meget få produkter ved vores lager og butik i Århus, så ring i forvejen, så i ikke køre forgæves.
Hvis du ønsker at få dine møbler fragtet, bliver du kontaktet god tid i forvejen med dato og et tidsrum, via SMS. Skulle det ske at tidspunktet ikke passer skal du bare afkræfte og så vil du blive tildelt en ny tid. Læs mere om vores leveringsbetingelser her!
Hos Møbel Kompagniet kan du fortryde dine online køb indtil 30 dage efter varen er overgået til din varetægt. Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret skal du kontakte os via kontaktformularen under fanen ‘Kundeservice’ i bunden af siden, så vender vi retur med tilbagebetaling og forklaring af forløbet. Du kan ikke gøre brug af din fortrydelsesret ved at nægte modtagelse – Nægtes modtagelse på aftalt ordre vil det blive pålagt gebyrer i form af 1:1 fakturering for opbevaring ved fragtmanden Læs mere om vores retur betingelser her!
Møbel Kompagniet ApS yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen.
Mange møbler har monteret et transportstof i bunden af eksempelvis sofaer, polstrede stole og bænke, senge, mm., et eventuelt brud på dette anses ikke som en reklamation og er derfor ikke omfattet af reklamationsretten. Mange møbler sælges helt uden dette meget tynde stof i bunden.
Læs mere om vores reklamationsbetingelser i handelsbetingelserne.
Du kan indgive den reklamation her.
Når du har færdiggjort formularen, modtager du en bekræftelse i din mail, hvor du kan finde din reklamation - her kan du også se vores svar eller tilføje mere info.
Når vi har modtaget din henvendelse gør vi alt hvad vi kan, for at vende tilbage til dig hurtigst muligt.
Hos Møbelkompagniet.dk er det muligt at dele din betaling op i flere bidder, hhv. 10, 20, 30 eller 40.
Du finder de varer du er interesseret i på Møbelkompagniet.dk og lægger dem i kurven. Så når du kommer til checkout vælger du Santander som betalingsform. Herfra bliver du ledt videre til Santanders ansøgningsportal, hvor der vil blive stillet en række spørgsmål til hhv. løn, ansættelsesforhold, familieforhold, mm. Når disse spørgsmål er besvaret, går der et par timer og så får du svar på din ansøgning – Hurtig, nemt og simpelt!
Det er muligt at afhente en ordre! Du skal blot bestille med "Click & Collect" ved kassen og du vil få besked når varen står klar til afhentning.
Det er muligt at afhente varer i følgende tidsrum:
- Mandag til fredag 10-17
- Lørdag og søndag 10-15
- Helligdage: Lukket
Obs. du kan først afhente når du har modtaget en mail om at din ordre er klar til afhentning.
Hos Møbelkompagniet.dk sender vi ikke til udlandet eller ikke-brofaste ø'er, men vi kan tilbyde at leverer dine møbler til den nærmeste danske fragtterminal, havn eller lignende efter dit valg, hvorfra den videre transport vil være dit ansvar.